ceturtdiena, 2015. gada 23. aprīlis

Čauu!!!

Čau!
Šķiet, ka jūs mūs nepazīstat, tāpēc izdomājām  pastāstīt dažus faktus par sevi:

1.Mēs esam māsīcas.
2. Saiva dzīvo Zaļmuižā, bet es tepat Rogovkā.
3. Man, Saivai, dažreiz ir alerģija no pavasara.
4. Man, Viktorijai, nekad nav bijusi ērce! (paldies Dievam)
5. Man Saivai ļoti garšo sprite, jā, jā, tas pats cukurūdens.
6. Lai arī cik dīvaini tas nebūtu, man, Viktorijai, patīk mazgāt kāpņutelpu!
7. Mēs ar Viktoriju esam zumba dance mīlētājas.
8. Mēs ar Saivu NEKAD MŪŽĀ neesam sastrīdējušās!
9. Mēs ar Viktoriju esam labākās draudzenes.
10. Mēs ar Saivu darbojamies jauniešu muzikālajā teātrī 'ArtTūrs" un šodien ir uzstāšanās :) !!!
Cerams, ka tagad būsim tuvāki.



Veiksmīgu dienu
Viktorija un SaivaKarmena.




Bildīte!!!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru